STRONA INTERNETOWA BANKU – JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych, dyrekcji oraz pracowników działu marketingu i reklamy, osób zainteresowanych budową nowoczesnej strony internetowej Banku.
CEL SZKOLENIA
Strona internetowa dla Banku to podstawowy komunikator do kontaktu z Klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana daje wiele korzyści zarówno Klientom, jak i Bankowi. Dzięki sprawnej stronie internetowej Bank może zaprezentować swoje produkty i usługi tak, aby zainteresować nimi potencjalnych Klientów. Strona powinna być czytelna nie tylko dla Klientów Banku, ale i dla robotów, które klasyfikują ją w wyszukiwarkach, odpowiednio windując w rankingach do góry lub spychając na dalsze pozycje. W czasie szkolenia przedstawimy cechy nowoczesnej strony internetowej oraz możliwości jej optymalizacji.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na poniższe tematy:
• projektowanie stron
• zasady bezpieczeństwa
• aspekty techniczne przygotowania stron internetowych
• optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych – SEO
• użyteczność, funkcjonalność, design – elementy skutecznej strony internetowej
• potencjał marketingowy strony internetowej Banku
• pozycjonowanie organiczne – jak przygotować stronę, aby się dobrze pozycjonowała
• analityka – co daje i jak ją wykorzystać w nadzorowaniu sprawności strony
PROGRAM:
1. Czy strona www jest potrzebna?
2. Bezpieczeństwo – wpływ na wizerunek Banku.
– SSL – HTTPS
– Złośliwe oprogramowanie
– back door w kodzie strony internetowej
3. Hosting
– Cena – NIE / Wartość – TAK
– Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
– Kopie bezpieczeństwa – backup
– Obsługa PHP
– Jak wybrać optymalny hosting?
– Parametry serwera
– Pomoc techniczna
4. Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron Banku?
– Szablon
– Dedykowane oprogramowanie
5. UX
6. Testy – „ciepłota” strony
7. Redesign czy nowa strona internetowa?
8. RWD
9. SEO
10. Znacznik tytułu
11. Meta opis tag
12. Tagi nagłówka
13. Spójność słów kluczowych
14. Ilość treści na stronie internetowej
15. Atrybuty ALT obrazów
16. Liczba linków zwrotnych
17. URL – schemat budowy strony
18. URL – czytelne dla Klientów i robotów
19. Wydajność
20. Odpowiedź serwera
21. Czas wczytywania zawartości strony
22. Skrypty stron
23. Całkowity rozmiar strony
24. Składowe rozmiaru strony
25. Social Media na stronie Banku
26. Video na stronie
27. Analityka
28. CMS
29. Grafika
30. Zdjęcia
31. Call To Action
32. Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
33. Teksty. Zasady tworzenia poprawnego kontentu
34. Aktualizacje
35. Przedstaw się robotom
36. Zapomnij o POP-UP
37. Kod 404, 301 – Co to takiego?
38. Dane kontaktowe
39. Minimalizm
40. Czy blog ma sens?
41. Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu Banku?
42. Formalności i prawo – RODO – COOKIES
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
20 lutego 2024 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-10.30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.