SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH W PRAKTYCE BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest dla pracowników działu obsługi klienta, kasjerów, doradców klienta oraz kadry menadżerskiej działu sprzedaży i obsługi klienta.
CEL SZKOLENIA
• Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
• Przyswojenie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
• Identyfikacja modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
• Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego
KORZYŚCI SZKOLENIA
• Udoskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
• Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
• Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
• Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
• Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.
PROGRAM:
1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
• Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
• Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
• Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
• Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą
2. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
• Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
• Komunikacja z klientem
• Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
• Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
• Zamknięcie sprzedaży
3. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
• Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści
4. Telemarketing – czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
• Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
• Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
20 czerwca 2023 r. Online
Godziny zajęć: 09:00-12:30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390 zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.