Zapewniamy profesjonalne szkolenia
dla najważniejszych sektorów gospodarki

ikonanasza Oferta ikonaFormularz zgłoszeniowy

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH W PRAKTYCE BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest dla pracowników działu obsługi klienta, kasjerów, doradców klienta oraz kadry menadżerskiej działu sprzedaży i obsługi klienta.
CEL SZKOLENIA
• Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
• Przyswojenie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
• Identyfikacja modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
• Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego
KORZYŚCI SZKOLENIA
• Udoskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
• Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
• Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
• Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
• Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.

PROGRAM:

1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
• Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
• Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
• Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
• Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą
2. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
• Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
• Komunikacja z klientem
• Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
• Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
• Zamknięcie sprzedaży
3. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
• Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści
4. Telemarketing – czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
• Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
• Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl

Data i miejsce zajęć:
20 czerwca 2023 r. Online

Godziny zajęć: 09:00-12:30

Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie

PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390 zł +23 % VAT

Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*

* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych

Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.

Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.

Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Drukuj program szkolenia
Wyślij formularz zgłoszeniowy

    W celu dodania kolejnego uczestnika szkolenia proszę kliknąć w "+" pod danymi uczestnika.

    Dane uczestnika:





    Dane firmy:





    Warunki uczestnictwa:

    Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Rozwoju Finansów s.c. w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też ich usunięcia z bazy.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od Centrum Rozwoju Finansów s.c. (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody.

    Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

    NEWSLETTER

    zapisz się do naszego newslettera!
    CENTRUM ROZWOJU FINANSÓW

    ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa
    tel. 22 299 00 34, fax 22 207 22 58
    biuro@crf.pl, www.crf.pl