BIA- Analiza wpływu zdarzenia na Biznes. Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w Banku i wdrożenie Strategii ITC
Uczestnicy zapoznają się z wymaganiami KNF dotyczącymi identyfikacji procesów w banku. Szkolenie pozwoli na poznanie zasad zarządzania procesami oraz identyfikacji procesów krytycznych i kluczowych zgodnie z wymaganiami Rekomendacji M i D KNF. W trakcie szkolenie zostanie zaprezentowana i omówiona wzorcowa mapa procesów w banku spółdzielczym wraz z kryteriami wpływającymi krytyczność procesów. Szkolenie obejmuje także część warsztatową.
Program szkolenia
1. Wymagania KNF w obszarze zarządzania ciągłością działania
2. Dobre praktyki zarządzania ciągłością działania (ISO 22301)
3. Zasady identyfikacji procesów
4. Opis procesów zgodnie z wymaganiami Rekomendacji M – karta opisu procesu
5. Analiza wpływu zdarzenia na biznes (BIA – Business Impact Analysis) Skala oceny procesów
6. Parametry procesu – skutek/czas
7. Czas RTO (Recovery Time Objective) i czas RPO (Recovery Point Objective)
8. Minimalna akceptowalny poziom realizacji procesu (zasoby)
9. Przygotowanie raportu (dokumentacji) z wynikami identyfikacji procesów krytycznych i kluczowych dla Zarządu i Rady Nadzorczej
Warunki uczestnictwa i regulamin
Warunki uczestnictwa
po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a na około 2 dni przed terminem szkolenia zostaną wysłane wiadomości organizacyjne wraz z linkiem do szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi. Płatności po szkoleniu, zwykle w tym samym dniu po szkoleniu prześlemy do Państwa faktury do zapłaty wraz z zaświadczeniem drogą mailową.
Warunki rezygnacji
rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w danym terminie jest możliwość przesłania nagrania ze szkolenia online.
Nadchodzące terminy
BIA- Analiza wpływu zdarzenia na Biznes. Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w Banku i wdrożenie Strategii ITC
Uczestnicy zapoznają się z wymaganiami KNF dotyczącymi identyfikacji procesów w banku. Szkolenie pozwoli na poznanie zasad zarządzania procesami oraz identyfikacji procesów krytycznych i kluczowych zgodnie z wymaganiami Rekomendacji M i D KNF. W trakcie szkolenie zostanie zaprezentowana i omówiona wzorcowa mapa procesów w banku spółdzielczym wraz z kryteriami wpływającymi krytyczność procesów. Szkolenie obejmuje także część warsztatową.