Szczegóły oferty Drukuj szczegóły oferty
Online
Banki

Identyfikacja i weryfikacja beneficjenta rzeczywistego w praktyce bankowej, z uwzględnieniem pakietu AML. Procedura zgłaszania rozbieżności do CRBR.

Program szkolenia

1. Klient instytucji obowiązanej
2. Definicja ogólna beneficjenta rzeczywistego w ustawie, dyrektywie i rozporządzeniu AML
3. Kryteria szczegółowe ustalania beneficjenta rzeczywistego
3.1. Udział własnościowy
3.2. Kontrola poprzez udział własnościowy
3.3. Kontrola pośrednia i bezpośrednia
3.4. Inne środki kontroli
4. Beneficjent zastępczy – pojęcie wyższego stanowiska kierowniczego
5. Identyfikacja beneficjenta przy poszczególnych rodzajach klientów
5.1. Osoby fizyczne, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
5.2. Spółki kapitałowe, w tym spółki publiczne
5.3. Spółki osobowe
5.4. Spółdzielnie
5.5. Stowarzyszenia i fundacje
5.6. Jednostki sektora finansów publicznych
5.7. Związki zawodowe
5.8. Wspólnoty mieszkaniowe
6. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
6.1. Cel wprowadzenia CRBR
6.2. Zakres danych przetwarzanych przez CRBR
6.3. Podmioty zobowiązanie do ujawniania informacji o beneficjencie rzeczywistym
6.4. Procedura ustalania, potwierdzenia i zgłaszania rozbieżności
6.5. Odpowiedzialność za brak wpisu i aktualizacji danych w CRBRB
7. Stosowanie środka bezpieczeństwa finansowego – identyfikacja i weryfikacja beneficjenta rzeczywistego
8. Identyfikacja beneficjenta rzeczywistego jako PEP/RCA
9. Zasady przetwarzania danych osobowych o beneficjentach rzeczywistych
10. Dane beneficjenta rzeczywistego w Systemie Informacji Finansowej
11. Pytania uczestników szkolenia

Warunki uczestnictwa i regulamin
Warunki uczestnictwa

po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a na około 2 dni przed terminem szkolenia zostaną wysłane wiadomości organizacyjne wraz z linkiem do szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi. Płatności po szkoleniu, zwykle w tym samym dniu po szkoleniu prześlemy do Państwa faktury do zapłaty wraz z zaświadczeniem drogą mailową.

Warunki rezygnacji

rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w danym terminie jest możliwość przesłania nagrania ze szkolenia online.

Nadchodzące terminy
11.12.2025
12.30-15.30
Promocja
390
+ VAT
za każdą kolejną osobę z firmy
490
+ VAT
za osobę
Zapisz się
Masz pytania? Skontaktuj się.
Online
Banki

Identyfikacja i weryfikacja beneficjenta rzeczywistego w praktyce bankowej, z uwzględnieniem pakietu AML. Procedura zgłaszania rozbieżności do CRBR.

Szczegóły oferty
Promocja
390
+ VAT
za każdą kolejną osobę z firmy
490
+ VAT
za osobę
Formularz zgłoszeniowy
1
Dane uczestnika
2
Dane firmy
3
Podsumowanie

    Dane uczestnika

    Dane firmy

    Adres

    Uwagi

    Podsumowanie:
    Termin
    Dane uczestników ()
    Warunki uczestnictwa:

    Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

    Anuluj

    Wróć

    Formularz został wysłany

    Dziękujemy za zgłoszenie!

    Wróć do listy szkoleń