Zarządzanie ryzykiem greenwashingu w banku spółdzielczym.
Zmiana stanowiska w sprawie greenwashingu w bankach oraz wymóg wdrożenia zapisów Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu dostępności usług wymaga zwryfikowania zapisów Procedury zarządzania zmianą.
Celem niniejszego szkolenia jest przeprowadzenie wspólnego przeglądu procedur w zakresie zarządzania zmianami ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Ustawy o zapewnieniu dostępności usług, ESG, greenwashingu.
- Uczestnicy dowiedzą się jak konstruować produkty pod kątem Ustawy o zapewnieniu dostępności usług,
- Uczestniczy otrzymają wskazówki co do roli Komórki ds. zgodności w procesie wdrażania nowych produktów, nowych procedur i nowych projektów – a także wycofywania produktów,
- Uczestnik zapozna się z zasadami tworzenia i likwidacji placówek i komórek organizacyjnych Banku z uwzględnieniem Ustawy o zapewnieniu dostępności usług, ESG, greenwashingu.
- Uczestnik otrzyma w ramach szkolenia wzór procedury „Zarządzanie zmianą w banku spółdzielczym”,
Adresaci
Szkolenie jest skierowane do Członków Zarządu, szczególnie do Członka Zarządu ds. handlowych, Pracowników działu sprzedaży Centrali Banku, audytorów wewnętrznych, pracowników komórek ds. zarządzania ryzykiem operacyjnym, pracowników komórki ds. zgodności, kontroli wewnętrznej oraz innych osób zainteresowanych problematyką będącą przedmiotem szkolenia.
Program szkolenia
- Definicja greenwashingu – zmiana podejścia do zagadnienia w bankach spółdzielczych,
- Definicja nowego i istotnej modyfikacji produktu z kontekście zapisów Ustawy o zapewnieniu dostępności usług,
- Podział zadań w zakresie wdrażania nowych produktów oraz istotnej modyfikacji produktów bankowych, w tym dokumentacji przekazywanej na zewnątrz,
- Rola komórki ds. zgodności,
- Uzupełnienie zapisów, wynikających z Ustawy o zapewnieniu dostępności usług w obszarach:
- Wdrażania nowych produktów,
- Tworzenia nowych placówek,
- Sporządzania dokumentacji dotyczącej produktów bankowych,
- Uzupełnienie zapisów procedury zarządzania zmianami o wymogi zawarte w piśmie UKNF w sprawie nieprawidłowości w zakresie reklamy i przykładów reprezentatywnych dotyczących kredytów konsumenckich i hipotecznych,
- Pytania i odpowiedzi.
- METODYKA:
E:szkolenie – jedna sesja 1,5 godziny
Warunki uczestnictwa i regulamin
Warunki uczestnictwa
po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a na około 2 dni przed terminem szkolenia zostaną wysłane wiadomości organizacyjne wraz z linkiem do szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi. Płatności po szkoleniu, zwykle w tym samym dniu po szkoleniu prześlemy do Państwa faktury do zapłaty wraz z zaświadczeniem drogą mailową.
Warunki rezygnacji
rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w danym terminie jest możliwość przesłania nagrania ze szkolenia online.
Nadchodzące terminy
Zarządzanie ryzykiem greenwashingu w banku spółdzielczym.
Zmiana stanowiska w sprawie greenwashingu w bankach oraz wymóg wdrożenia zapisów Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu dostępności usług wymaga zwryfikowania zapisów Procedury zarządzania zmianą.
Celem niniejszego szkolenia jest przeprowadzenie wspólnego przeglądu procedur w zakresie zarządzania zmianami ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Ustawy o zapewnieniu dostępności usług, ESG, greenwashingu.
- Uczestnicy dowiedzą się jak konstruować produkty pod kątem Ustawy o zapewnieniu dostępności usług,
- Uczestniczy otrzymają wskazówki co do roli Komórki ds. zgodności w procesie wdrażania nowych produktów, nowych procedur i nowych projektów – a także wycofywania produktów,
- Uczestnik zapozna się z zasadami tworzenia i likwidacji placówek i komórek organizacyjnych Banku z uwzględnieniem Ustawy o zapewnieniu dostępności usług, ESG, greenwashingu.
- Uczestnik otrzyma w ramach szkolenia wzór procedury „Zarządzanie zmianą w banku spółdzielczym”,