Wdrożenie DORA w Banku Spółdzielczym Przegląd i zmiany regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ICT, outsourcingu, zarządzania incydentami” – cz.1 Przegląd i zmiany regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ICT, outsourcingu, zarządzania incydentami” – cz.2
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
PROGRAM:
Część II
1. Identyfikacja, klasyfikacja i dokumentowanie funkcji biznesowych, zadań i obowiązków, zasobów informacyjnych i zasobów ICT
2. Metodyka oceny ryzyka ICT wg DORA i Rozp 2024/1774 z dnia 13 marca 2024
3. Strategia na rzecz ciągłości działania – nowa regulacja
4. Plan reagowania i przywracania sprawności Banku
5. Organizacja i uregulowania systemem zarządzania ryzykiem outsourcingu wg DORA
6. Polityka w zakresie umów dotyczących korzystania z usług ICT – nowa regulacja wynikająca z DORA i Rozp. 2024/1773 z dnia 13 marca 2024 r
7. Organizacja i uregulowania systemu zarządzania ciągłością działania wg DORA
8. System zarządzania incydentami bezpieczeństwa ICT
9. Zmiany w zakresie instrukcji dotyczącej incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji – wynikające z DORA i przepisów Rozp. 2024/1772 z dnia 13 marca 2024
10. Klasyfikacja i zgłaszanie poważnych incydentów – wg DORA i przepisów Rozp. 2024/1772 z dnia 13 marca 2024
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 207 22 58
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
30 września 2024 r. Online Część II
Godziny zajęć: 12.30-15.30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 890zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 950 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.