Zapewniamy profesjonalne szkolenia
dla najważniejszych sektorów gospodarki

ikonanasza Oferta ikonaFormularz zgłoszeniowy

Zasady obsługi w banku spółdzielczym osób z niepełnosprawnościami – ocena stanu faktycznego, harmonogram wdrażania zmian, rozwiązania praktyczne.

SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat

W 2019 roku Związek Banków Polskich wraz z organizacjami reprezentującymi osoby z niepełnosprawnościami opracował III wydanie „Dobrych praktyk obsługi osób z niepełnosprawnościami przez bank”. Zastosowanie tych Praktyk nabierze szczególnego znaczenia w procesie przygotowania się banków spółdzielczych do wdrożenia tzw. „ustawy o dostępności” z dnia 26 kwietnia 2024 roku, która wejdzie w życie w dniu 28 czerwca 2025 roku.
Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną praktyczne metody identyfikacji osób z niepełnosprawnościami słuchu, mowy, wzroku, ruchu, niepełnosprawnością intelektualną oraz sposoby ich obsługi. Omówione zostaną także zasady komunikacji i składania dyspozycji przez te osoby, wymogi sprzętowe, a także wymagania wobec pracowników placówek bankowych.
Udział w szkoleniu pozwoli ustalić na jakim etapie przygotowania do obsługi osób z niepełnosprawnościami jest bank i jaki harmonogram działań należy przyjąć, aby być przygotowanym do profesjonalnej obsługi wszystkich klientów od dnia 28 czerwca 2025 roku.

Dla kogo: członkowie zarządów, dyrektorzy placówek bankowych, pracownicy audytu i działu zgodności, prawnicy, pracownicy działów reklamacji

PROGRAM:

I. Założenia ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
1. Główne założenia ustawy.
2. Ramy czasowe wdrażania wymagań dotyczących obsługi osób z niepełnosprawnościami.
3. Pojęcie dostępności usług bankowych.
4. Rodzaje usług bankowych objętych wymogami dostępności.

II. Wykaz aktów prawnych i regulacji sektorowych określających zasady obsługi osób z niepełnosprawnościami, w tym:
1. Konwencja Praw Osób Niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 roku;
2. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Dobre praktyki obsługi osób z niepełnosprawnościami przez bank opracowane przez ZBP w 2019 roku.
4. Dobre praktyki opracowane i wdrożone przez poszczególne banki.

III. Rodzaje niepełnosprawności, zasady ich rozpoznania oraz sposób obsługi w placówce bankowej osób z niepełnosprawnościami:
1. Osoby z niepełnosprawnością wzroku – niewidome i słabowidzące.
2. Osoby z niepełnosprawnością słuchu i mowy.
3. Osoby z niepełnosprawnością ruchową.
4. Osoby z niepełnosprawnością intelektualną.
5. Osoby starsze.
6. Sposoby komunikacji i zasady składania dyspozycji.

IV. Sposób obsługi w osób z niepełnosprawnościami w kanale telefonicznym.

V. Sposób obsługi osób z niepełnosprawnościami w bankomatach i wpłatomatach.

VI. Sposób obsługi osób z niepełnosprawnościami w bankowości internetowej.

VII. Sposób obsługi osób z niepełnosprawnościami w bankowości mobilnej.

VIII. Zastosowanie biometrii w praktyce obsługi osób z niepełnosprawnościami.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 207 22 58
E-mail: biuro@crf.pl

Data i miejsce zajęć:
28 listopada 2024 r. Online

Godziny zajęć: 09.00-12.00

Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie

PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT

Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*

* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych

Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.

Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.

Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Drukuj program szkolenia
Wyślij formularz zgłoszeniowy

    W celu dodania kolejnego uczestnika szkolenia proszę kliknąć w "+" pod danymi uczestnika.

    Dane uczestnika:





    Dane firmy:





    Warunki uczestnictwa:

    Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Rozwoju Finansów s.c. w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też ich usunięcia z bazy.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od Centrum Rozwoju Finansów s.c. (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody.

    Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

    NEWSLETTER

    zapisz się do naszego newslettera!
    CENTRUM ROZWOJU FINANSÓW

    ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa
    tel. 22 299 00 34, fax 22 207 22 58
    biuro@crf.pl, www.crf.pl