Akademia skutecznego marketingu w Banku Spółdzielczym w oparciu o najnowsze i sprawdzone narzędzia
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
– Tworzenie materiałów marketingowych typu ulotki, plakaty, bannery, wybór grafiki
– Strona www banku – fundamenty e-marketingu
– Tworzenie postów do socialmediów (facebook, Instagram)
– Reklama w social mediach (FB Messenger Instagram Linkedin)
– Filmy i spoty promocyjne, na Instagramie, FB, YT.
– Bezpłatne, skuteczne miejsca na reklamę
PROGRAM:
Dzień 1
Wstęp
– postrzeganie banku spółdzielczego – archaiczny? przestarzały? dla rolników? – jak “odczarować” wizerunek na rynku lokalnym?
– omówienie narzędzi i usług dostępnych w bankach spółdzielczych z krótkim porównaniem do banków komercyjnych
– budowa spójnego wizerunku banku, jak wyróżnić się na tle innego banku spółdzielczego “po sąsiedzku”
– jakie wartości warto podkreślić? Jakie są mocne strony banków spółdzielczych?
– każdy Klient jest istotny – jak go przekonać i jak pozyskać “młodych”
– pracownicy banku jego siłą – ich zaangażowanie jest bezcenne
Tworzenie materiałów marketingowych typu ulotki, plakaty, bannery, wybór grafiki
– Czy nie należy z nich zrezygnować na korzyść elektroniki?
– Czy ulotki, plakaty mają być ładne – co to znaczy i kto decyduje?
– Czy płacić za narzędzia graficzne czy stosować darmowe
– Jakie narzędzia dla laika – omówienie Canva Pro (szerokie) omówienie Photoshop i Ilustrator
– grafiki jak pozyskać
– skuteczność kampanii ulotkowych – jak to zrobić, w jakich sytuacjach warto?
– QR code – jak wygenerować, stosować i dlaczego warto?
Strona www banku – fundamenty e-marketingu
– czy strona www ma być ładna? Na jakie aspekty strony trzeba zwrócić uwagę (UX, wersja mobilna)
– jak nie powinna być zbudowana strona www
– Czym różni się SEO od pozycjonowania
– Czy i jak robić pozycjonowanie
– jak samodzielnie poprawić jakość strony www pod kątem wyszukiwarki Google
– jakie zagadnienia techniczne są istotne – hosting, silnik strony
– czy użyć gotowego rozwiązania np. wordpress, joomla drupal czy dedykowanej strony www
– Google Analytics, Google Search Console
Tworzenie postów do socialmediów (facebook, Instagram)
– jak często publikować
– czy udostępniać posty z innych fanpage
– jak oznaczać firmy i osoby, hashtagi
– w postach grafika, statyczna, film czy animacja? Wymiary, waga i format grafik.
– tekst z linkami URL czy bez? jaki długi?
– czy używać ikonek
– galeria zdjęć
– łączenie kont FB + Instagram
– płatny Facebook i Instagram – czy są zagrożeniem dla rozpoznawalności marki?
– Konto na Facebooku i co dalej? Jak zwiększyć zasięgi i pozyskać obserwujących.
– Konta fikcyjne, przydatne czy szkodliwe
– Komentarze negatywne – czy się ich bać?
Dzień 2
Reklama w social mediach (FB Messenger Instagram Linkedin)
– Czy można sprawdzić skuteczność reklamy
– ile powinno kosztować reklamowanie Banku przez 1 mc
– typy reklamy
– koszty reklamy
– Przygotowanie reklamy – kategorie specjalne dla usług finansowych
– Powszechne błędy
– Co zrobić gdy reklama zostanie odrzucona
– pixel Facebook
Twitter = X.com – mikro omówienie
Reklama w Google Ads
– Co i jak, czy mogę samodzielnie?
– Czy nie wystarczy reklama na Facebook lub innych socialmediach?
Filmy i spoty promocyjne, na Instagramie, FB, YT.
– dlaczego robić
– skuteczność filmu
– narzędzia
– billboard sponsorski – co to i jak wykonać.
– dźwięk w filmie/animacji
Bezpłatne, skuteczne miejsca na reklamę
– Google Moja Firma – „coś za free”, a działa, nie zapomnij używać!
– opinie w Google i na FB – jak je pozyskać, nie ryzykując tych negatywnych?
– bankowość elektroniczna (banery, powiadomienia push, smsy)
– newsletter z dostępnej w banku bazy e-mail
– wyciągi bankowe
– grafiki na bankomatach
Czy do prowadzenia marketingu zatrudnić agencję
– czy zdołamy sami prowadzić marketing i e-marketing Banku
– co muszą umieć pracownicy Banku aby skutecznie prowadzić marketing
– czy możliwe jest całkowite zastąpienie zespołu banku agencją marketingu
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
Szkolenie 2-dniowe 16-17 maja 2024 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-13.30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 890zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 990 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.