Ceny Transferowe- zmiany od stycznia 2017 r. – szkolenie warsztatowe
Do udziału zapraszamy członków zarządów i dyrektorów, głównych księgowych, pracowników działów ekonomiczno-finansowych, pracowników działów księgowości, controllerów oraz innych osób zajmujących się rozliczaniem transakcji dokonywanych przez podmioty powiązane w grupach kapitałowych.
Indywidualne i grupowe rozmowy uczestników szkolenia z prowadzącym zapewnią wymianę wiedzy, umiejętności i doświadczeń oraz rozwieją wszelkie wątpliwości i problemy, nasuwające się w trakcie szkolenia.
PROGRAM:
I. Zmiana definicji podmiotów powiązanych. Nowa definicja powiązań kapitałowych.
II. Zmiany w zakresie operacji gospodarczych podlegających dokumentacji. Pojęcie „transakcji”. Pojęcie „innego zdarzenia”.
III. Zmiany w zakresie limitów dokumentacyjnych.
1. Podstawowy limit dokumentacyjny.
2. Limit dokumentacyjny w operacjach gospodarczych z podmiotami mającymi siedzibę albo miejsce zamieszkania w rajach podatkowych.
3. Limit dokumentacyjny w przypadku podatników rozpoczynających działalność.
4. Transakcje lub inne zdarzenia mające istotny wpływ na wysokość dochodów (straty) podatnika – wpływ na limit dokumentacyjny.
IV. Elementy dokumentacji.
1. Opis transakcji lub innych zdarzeń:
a) wskazanie rodzaju i przedmiotu transakcji lub innych zdarzeń,
b) dane finansowe, w tym przepływy pieniężne,
c) identyfikacja podmiotów powiązanych,
d) opis funkcji, aktywów oraz ponoszonych ryzyk,
e) wskazanie metody i sposobu kalkulacji dochodu (straty),
2. Analiza danych porównawczych.
3. Opis danych finansowych.
4. Opis podatnika:
a) struktura organizacyjna i struktura zarządcza,
b) przedmiot i zakres prowadzonej działalności,
c) strategia gospodarcza,
d) otoczenie konkurencyjne.
5. Dokumentacja w przypadku grupy podmiotów powiązanych:
a) wskazanie podmiotu powiązanego, który sporządziła informacje o grupie podmiotów powiązanych,
b) struktura organizacyjna grupy podmiotów powiązanych,
c) polityka cen transakcyjnych,
d) opis przedmiotu i zakresu działalności,
e) opis wartości niematerialnych,
f) opis sytuacji finansowej,
g) opis zawartych porozumień.
V. Termin przygotowania dokumentacji.
VI. Skutki prawne oświadczenia w przedmiocie przygotowania dokumentacji.
VII. Sankcje w przypadku braku przygotowania dokumentacji w wyznaczonym terminie.
VIII. Termin przedłożenia dokumentacji.
IX. Sankcje w przypadku braku przedłożenia dokumentacji w terminie.
X. Pytania i odpowiedzi.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 837 75 94, 506 335 666
E-mail: m.cicha@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
14-15 listopada 2016 r. Warszawa
Godziny zajęć: 10.00-16.00
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie, lunch, przerwy kawowe
PROMOCJA:
1050 zł od każdej kolejnej osoby z firmy
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 1090 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.