Zapewniamy profesjonalne szkolenia
dla najważniejszych sektorów gospodarki

ikonanasza Oferta ikonaFormularz zgłoszeniowy

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA PLACÓWKACH BANKOWYCH

SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień zajmujących się bezpośrednim kontaktem z klientem Banku, czyli kasjerów, konsultantów, kierowników działu obsługi.

CEL SZKOLENIA

  • Wyposażenie uczestników szkolenia w kompetencje niezbędne do efektywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi klienta.
  • Nabycie umiejętności budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w momentach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych.

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku minimalizującej występowanie trudnych sytuacji
  • ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
  • doskonalenie postawy asertywnej w kontakcie z tak zwanym trudnym klientem
  • poznanie i przećwiczenie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta
  • przećwiczenie sposobów radzenia sobie z różnymi stylami komunikowania się podczas obsługi, w tym wypracowywanie skutecznych i wartościowych sposób na zwiększenie jakości obsługi oraz poprawy sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami Banku

 

PROGRAM:

1. Podstawowe standardy obsługi klienta banku minimalizujące występowanie trudnych sytuacji:
a. Powitanie klienta w placówce
b. Zarządzanie kolejką
c. Model przyjmowania dyspozycji klienta
d. Działania pro-sprzedażowe
e. Pożegnanie klienta
2. Skuteczna komunikacja jako podstawa zadowolenia klienta Banku:
a. Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej w oddziale Banku
b. Bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem
c. Zwroty pożądane i niepożądane w procesie obsługi klientów Banku
3. Sposoby radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem.
a. Trudny klient czy trudna sytuacja?
b. Typy klientów i sposoby skutecznej komunikacji w zależności od zdiagnozowanego typu
c. Postawa asertywna w komunikacji z klientem.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl

Data i miejsce zajęć:
19 kwietnia 2024 r. Online

Godziny zajęć: 09.00-12.00

Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie

PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT

Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*

* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych

Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.

Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.

Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Drukuj program szkolenia
Wyślij formularz zgłoszeniowy

    W celu dodania kolejnego uczestnika szkolenia proszę kliknąć w "+" pod danymi uczestnika.

    Dane uczestnika:





    Dane firmy:





    Warunki uczestnictwa:

    Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Rozwoju Finansów s.c. w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też ich usunięcia z bazy.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od Centrum Rozwoju Finansów s.c. (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 "O świadczeniu usług drogą elektroniczną"). W każdym momencie przysługuje mi prawo do odwołania powyższej zgody.

    Oświadczam, że znam i akceptuję warunki uczestnictwa i rezygnacji w szkoleniu.

    NEWSLETTER

    zapisz się do naszego newslettera!
    CENTRUM ROZWOJU FINANSÓW

    ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa
    tel. 22 299 00 34, fax 22 207 22 58
    biuro@crf.pl, www.crf.pl