Nieautoryzowane transakcje płatnicze – reklamacje i zasady ich rozpatrywania w praktyce Banków spółdzielczych.
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
PROGRAM:
1.Podstawy prawne – przepisy prawa polskiego i europejskiego w zakresie nieautoryzowanych transakcji płatniczych oraz postępowania reklamacyjnego
2.Nieautoryzowana transakcja płatnicza – definicja legalna i przykłady praktyczne
3.Obowiązki banku spółdzielczego jako dostawy usług płatniczych
4. Odpowiedzialność Klienta za wystąpienie nieautoryzowanej transakcji płatniczej
4.1. Rażące niedbalstwo – kryteria staranności działania przeciętnego klienta banku spółdzielczego
4.2. Rażące niedbalstwo klienta banku w świetle aktualnego orzecznictwa sądów
5. System monitorowania bezpieczeństwa transakcji w banku spółdzielczym
6.Zwolnienie banku spółdzielczego z obowiązku zwrotu kwoty nieautoryzowanej transakcji
7. Roszczenia banku spółdzielczego względem klienta
8.Stanowisko organów ochrony prawa (UOKiK, Rzecznik Finansowy) w kontekście nieautoryzowanych transakcji płatniczych
9. Postępowanie reklamacyjne i zwrot kwoty nieautoryzowanej transakcji
9.1. Żądanie zwrotu kwoty (ustawa o usługach płatniczych) a postępowanie reklamacyjne (ustawa o rozpatrywaniu reklamacji…)
9.2. Odmowa zwrotu środków a odpowiedzialność publicznoprawna banku
9.3. Przegląd aktualnie toczących się postępowań wyjaśniających wobec banków w kwestii nieautoryzowanych transakcji
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
9 listopada 2023 r. Online
Godziny zajęć: 10.00-14.00
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.