ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO CZ.I
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest dla Członków Zarządu, Dyrektorów Oddziałów oraz kadry kierowniczej Banku Spółdzielczego
CEL SZKOLENIA
Poszerzenie wiedzy z zakresu:
• Stylu zarządzania i organizacji pracy w Banku Spółdzielczym
• Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
• Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
• Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
• Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
• Poznania technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
• Budowania pozytywnego i profesjonalnego wizerunku kadry zarządzającej w Banku Spółdzielczym
KORZYŚCI SZKOLENIA
• Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem
• Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
• Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników
• Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe
• Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej)
PROGRAM:
1. Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.
• Ustalanie priorytetów
• Planowanie i organizacja czasu pracy
• Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
• Delegowanie zadań
• Egzekwowanie realizacji zadań
2. Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.
• Sztuka budowania trwałych relacji z klientami i pracownikami
a. Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków
b. Strategie związków
c. Związki z klientami a produkty Banku
d. Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań
e. Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
8 lutego 2024 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-12.00
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.