PERFEKCYJNY MENEDŻER – SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU. CZĘŚĆ II
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
ADRESACI
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej Banku, menedżerów, liderów zespołów, osób na stanowisku kierownika projektów.
CEL SZKOLENIA
• Świadome pełnienie roli lidera w zespole i Banku
• Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przewodzenia pracownikom Banku.
• Poznanie zadań i celów, które stoją przed liderem w różnych sytuacjach i zespołach
• Skuteczne budowanie i prowadzenie zespołu do wyznaczonych przed nim celów, poznanie zasad dotyczących formułowania wizji.
• Zidentyfikowanie preferowanego stylu przewodzenia oraz poznanie jego wad i zalet.
• Poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu na zespół pracowników.
• Otrzymanie informacji zwrotnej na temat indywidualnych zasobów w kontekście wywierania wpływu.
• Rozwinięcie umiejętności komunikacji z zespołem w oparciu o konkretne techniki.
• Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.
• Rozwój swoich pracowników przez odpowiednie delegowanie, wsparcie i właściwie dobrany styl przywództwa
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Uczestnicy szkolenia:
• dowiedzą się, jak zbudować silny i liderski zespół w Banku;
• poznają swoje mocne strony w roli menedżera i ryzyko związane z kierowaniem zespołem;
• opanują kluczowe umiejętności, które powinien posiadać dobry skuteczny menedżer;
• poznają techniki panowania nad emocjami, kontrolowania własnych zachowań i adekwatnego reagowania na trudne sytuacje przy zarzadzaniu zespołem;
• przećwiczą umiejętności potrzebne do wykonywania podstawowych zadań menedżerskich, takich jak: delegowanie, monitorowanie, motywowanie, wyznaczanie celów, budowanie zespołu, kreatywne rozwiązywanie problemów;
• wymienią się doświadczeniami i poznają najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ludźmi.
PROGRAM:
Umiejętności skutecznego Lidera:
1. Komunikacja lidera
– stawianie granic; pytania i parafraza; odmawianie; informacja zwrotna; przekazywanie trudnych decyzji; „zdarta płyta”; nagradzanie; korygowanie zachowań; rozwiązywanie konfliktów w zespole.
2. Motywowanie zespołu
– identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa oraz pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy.
3. Rozwój pracowników
– coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników.
4. Najczęstsze liderskie błędy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
12 stycznia 2024 r. Online
22 marca 2024 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-12.30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.