Zasady rozpatrywania reklamacji przez banki w praktyce Banków Spółdzielczych.
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład oraz metody aktywizujące uczestników, z wykorzystaniem praktycznych kazusów (studiów przypadków) związanych z omawianą problematyką.
Materiały przekazywane uczestnikom zawierają m.in. odpowiedzi od każdego z kazusów oraz test wiedzy do samodzielnego rozwiązania.
PROGRAM:
1. Ogólne zasady przyjmowania reklamacji
1.1. Podział reklamacji ze względu na podmiot składający reklamację
1.1.1. Reklamacje składane przez osoby fizyczne
1.1.2. Pozostałe reklamacje
1.2. Podział reklamacji ze względu na przedmiot reklamacji
1.2.1. Reklamacje dotyczące usług płatniczych
1.2.2. Pozostałe reklamacje
2. Wymogi formalne reklamacji
2.1. Miejsce złożenia reklamacji
2.2. Forma
2.3. Treść
2.4. Termin
3. Odpowiedź na reklamację
3.1. Forma
3.2. Treść
3.3. Termin
4. Skutki niedotrzymania przez bank terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację
5. Najczęstsze błędy związane z rozpatrywaniem reklamacji przez banki
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
13 października 2023 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-13.00
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.