TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI BANKU
SZKOLENIE ONLINE wykład na żywo
z możliwością zadawania pytań przez chat
Szkolenie adresowane jest dla Zarządu, kadry menadżerskiej banku oraz działu kadr.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Uczestnicy:
• Nauczą się identyfikować przyczyny, które sprawiają trudność w prowadzeniu rozmów z pracownikami
• Dowiedzą się jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
(dyscyplinujące lub związane z odmową, związane ze zmianą warunków zatrudnienia czy takie, których tematem jest zakończenie współpracy pomiędzy pracownikiem a firmą)
• Dowiedzą się jak reagować na zastrzeżenia, pretensje, skargi ze strony pracownika
• Poznają swoje mocne strony ułatwiające prowadzenie trudnych rozmów
• Poznają modele i techniki tworzenia efektywnych komunikatów zwiększających świadomość własnego wpływu na rezultat rozmów z pracownikami
• Wzmocnią umiejętności radzenia sobie z oporem pracownika i poznają mechanizmy redukowania negatywnych emocji występujących podczas przeprowadzania trudnej rozmowy
PROGRAM:
1. Trudna rozmowa z pracownikiem, czyli jaka? – co sprawia, że rozmowa jest dla mnie „trudna”
2. Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i zasobów w kontekście prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami
3. Standardy komunikacji w trakcie prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami
a. Jak słuchać, aby pracownicy mówili i jak mówić, aby chcieli mnie słuchać
b. Bariery i blokady komunikacyjne
c. Komunikacja w konflikcie
4. Trudne rozmowy z pracownikami
• Przekazywanie trudnych decyzji
• Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej
• Komunikowanie decyzji o zwolnieniu
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Cicha
tel.: 22 299 00 34, kom. 573 999 468
E-mail: biuro@crf.pl
Data i miejsce zajęć:
19 marca 2024 r. Online
Godziny zajęć: 09.00-12.30
Cena obejmuje: Uczestnictwo w wideoszkoleniu dla 1 osoby, możliwość zadawania pytań przez chat podczas szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera, zaświadczenie
PROMOCJA:
Każda kolejna osoba z firmy 390zł +23 % VAT
Koszt szkolenia:
od jednej osoby - 490 zł + VAT*
* cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Płatności prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia na konto:
ING BANK ŚLĄSKI
70 1050 1025 1000 0097 0816 2640
Uprzejmie prosimy na przelewie umieścić temat, datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać mailem biuro@crf.pl lub faksem na nr 22 207 22 58.
Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.